Dieta gwiazd

Kategoria Popularne diety

Podstawa diety są świeże soki z warzyw (nie owoców!!!), gotowany drób oraz warzywa gotowane na parze

Wartość kaloryczna posiłków to 1000-1200 kalorii dziennie, ale ze względu na dużą zawartość błonnika w diecie, praktycznie nie odczuwamy głodu. Dieta jest obliczona na 30 dni i w tym czasie utrata wagi powinna wynieść od 5 do 10 kilogramów (w zależności od tempa przemiany materii danej osoby, ale tez od tego, czy wcześniej stosowała ona inne diety, czy odchudza się po raz pierwszy).

Standardowe menu diety, które można modyfikować (wymieniać warzywa, z których przyrządzamy soki i sałatki oraz wymieniać drób – indyk lub kurczak)

 

Śniadanie:

2 szklanki soku z warzyw (do wyboru: marchew, kapusta, karczochy, brokuły, papryka, pomidor, ogórek, cukinia, kabaczek, seler naciowy, pietruszka, kalarepa, bakłażan, burak
 (w niewielkiej ilości, gdyż zawiera dużo cukru).

 

Drugie śniadanie:

100-200 g sałatki z gotowanych na parze warzyw (do wyboru te, które wymieniono wyżej), do tego łyżeczka masła lub oleju roślinnego (niektóre witaminy są rozpuszczalne
w tłuszczach)

 

Obiad:

Grillowany, gotowany lub pieczony bez tłuszczu drób (100-150 g) + warzywa gotowane na parze (100g) z łyżeczka tłuszczu j.w.

 

Kolacja:

 2 szklanki soku z warzyw (j.w.)

Uwaga! W przypadku uczucia głodu między posiłkami można zjeść dowolne surowe warzywo lub wypić szklankę soku warzywnego.

W czasie kuracji wypijamy minimum 2 litry wody dziennie.