Dieta angielska

Kategoria Popularne diety

Dieta doskonała dla łakomczuchów, którzy nie mogą długo wytrzymać reżimu klasycznych diet odchudzających. Podstawowa zasada tej diety brzmi: nie należy w żadnym wypadku zmieniać potraw i zastępować ich innymi. Dopuszczalne jest stosowanie (w rozsądnych ilościach) soli i pieprzu. Nie wolno dodawać innych przypraw. Dieta musi być stosowana przez 3 dni. Po tych trzech dniach wracamy do normalnego odżywiania, oczywiście bez przejadania się, zwłaszcza chlebem i słodyczami. Po kilku dniach normalnego żywienia powtarzamy dietę i tak aż do skutku, czyli zgubienia całej nadwagi. Według zapewnienia autorów tej diety, stosując się ściśle do jej zasad, możemy w ciągu miesiąca pozbyć się całej nadwagi.

Bardzo ważne: Nie wolno jeść masła ani margaryny!

Dzień I

Śniadanie: czarna kawa lub herbata, ½ grapefruita, 1 grzanka, 2 łyżeczki nutelli

Obiad: 10 dag tuńczyka, 1 grzanka, kawa lub herbata

Kolacja: 1 plaster zimnego gotowanego mięsa, filiżanka zielonej fasoli, 10 dagburaków, 1 małe jabłko, 10 dag lodów waniliowych

Dzień II

Śniadanie: czarna kwa lub herbata, ½ banana, 1 grzanka, 1 jajko na twardo

Obiad: 10 dag białego sera, 5 słonych krakersów, czarna kawa lub herbata

Kolacja: 2 hot-dogi, 10 dag kalafiora, 5 dag marchewki surowej, ½ banana, 10 dag lodów waniliowych

Dzień III

Śniadanie: czarna kwa lub herbata, plaster żółtego sera, 1 małe jabłko, 5 słonych krakersów

Obiad: 1 jajko na twardo, 1 grzanka, czarna kawa lub herbata

Kolacja: 10 dag tuńczyka, 10 dag buraków, 10 dag kalafiora, 1 mały melon, 10 dag lodów waniliowych.

Uwaga: tuńczyk, kalafior i buraki mogą być mrożone.

* na podst. Ksiązki „Będziesz szczupłą” Anny Marii Orlowieyskiej