Jak stosować FAT Direct, aby szybko i trwale schudnąć

Kategoria Ciekawostki

FAT Direct – profesjonalny spalacz tłuszczu - 10 pytań i odpowiedzi

Oto dziesięć najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi na temat produktu FAT Direct. O tym jak najlepiej stosować FAT Direct, na co uważać, czym wzmocnić działanie...

1.Jak długo można stosować FAT Direct bez przerwy?

Zalecamy stosowanie tzw. chaotyczne  - przez 3 tygodnie, a następnie tydzień do 14 dni przerwy.
W dłuższym okresie czasu zalecamy stosowanie FAT Direct przez dwa miesiące, po tym przerwa 1-2 miesięczna. W tym czasie można stosować produkty z l-karnityną w kombinacji z HCA.


2. Czy w trakcie stosowania musimy zmienić jadłospis?

Jednym z podstawowych warunków przyspieszenia redukcji nadwagi jest zmiana jadłospisu i aktywność fizyczna.

 
 3. Co się stanie kiedy zapomnę przyjąć Fat Direct?

Nic się nie stanie. Czytaj o chaotycznym dawkowaniu.

4. Czy przy stosowaniu FAT Direct mogę odczuwać większy apetyt?

Odczuwanie silnego głodu w trakcie stosowania Fat Direct może świadczyć o nieprawidłowym zbilansowaniu lub niewłaściwym rozplanowaniu posiłków.  W ciągu  dnia - w nawale zajęć - zapominamy o jedzeniu, a uczucie głodu pojawia się wieczorem. Spróbujcie zastosować zasady prawidłowego odżywiania się.  Jednakże, dzięki zwiększonemu wydatkowi energetycznemu (działanie substancji aktywnych w FAT Direct) można odczuwać lekki głód w trakcie stosowania FAT Direct. Świadczy to o przyspieszeniu przemiany materii.

Wyraźne uczucie głodu może świadczyć o niewyważonym, dostarczającym niedostateczną ilość energii w jadłospisie.  Uwaga na efekt jojo.


5. Czy można stosować  FAT Direct  przy cukrzycy i nadciśnieniu?

Nie wolno. W chorobach metabolicznych, takich jak cukrzyca, nadciśnienie, zwiększony poziom cholesterolu, zalecane jest stosowanie kontrolowanej diety i regularnej aktywności aerobowej. Stosowanie jakichkolwiek stymulantów w postaci tabletek odchudzających nie jest zalecane ze względu na ich negatywny wpływ na przebieg choroby. Polecamy produkty z zawartością l-karnityny, trójwartościowego chromu, HCA i błonnika pokarmowego.


6. Czy można FAT Direct łączyć z innymi spalaczami?

FAT Direct jest kompleksowym produktem przyspieszającym redukcję nadwagi. Można jednak znaleźć produkty, z którymi można go połączyć. Jedną dawkę FAT Direct przed wysiłkiem fizycznym można zastąpić Carniformem. W dni kiedy nie stosujemy Fat Directa można stosować inne kapsułki lub tabletki odchudzające zawierające l-karnitynę.


7. Czy w trakcie stosowania Fat Direct może dochodzić do zwiększonego pocenia się?

Tak. Może wystąpić zwiększone pocenie się. Jest to jeden z sygnałów prawidłowego działania FAT Direct w organizmie.

Jest bardzo mało sposobów na pozbycie się zbędnego tłuszczu. Jedną z nich – niezwykle skuteczną – jest termogeneza, czyli zwiększona produkcja ciepła w organizmie. Jej następstwem jest zwiększony wydatek płynów w postaci potu na schłodzenie organizmu.


8. Po użyciu Fat Direct odczuwałam kołatanie serca. Czy coś jest nie tak?

Osoby wrażliwe mogą odczuwać negatywne reakcje na substancje aktywne. Zalecamy wówczas przerwać stosowanie na dwa dni, a następnie rozpocząć od 1 kapsułki dziennie i stopniowo w ciągu tygodnia  zwiększyć do dwóch.


9. Co zrobić jeśli nie odpowiada mi stosowanie FAT Direct na czczo?

Można stosować po śniadaniu.


10. Zażyłam FAT direct o godzinie 6 wieczorem i miałam problemy z zaśnięciem.

FAT Direct zawiera substancje neurostymulujące zwiększające czynność centralnego układu nerwowego, pobudzające aktywność i koncentrację. Dlatego należy go stosować najpóźniej 6 godzin przed położeniem się spać. W sytuacji kiedy stosujemy FAT Direct przed ćwiczeniami, czas ten może być krótszy.

 

Zalecane dawkowanie FAT DIRECT:

2 kapsułki rano na czczo.
2 kapsułki popołudniu – między posiłkami
Nie należy przekraczać maksymalnej dziennej dawki: 4 kapsułek.
Uwaga: nie stosować przed snem!

 

Sposób użycia

Zalecaną ilość połknąć, popijając dostateczną ilością wody. Nie należy popijać napojami alkoholowymi ani mlecznymi. Nie należy przekraczać zalecanego dawkowania. Kapsułek nie przegryzać. Po otwarciu przechowywać w temperaturze do 25 °C i spożyć do 3 miesięcy.

 

Kilka porad odnośnie diety:

1.Picie dostatecznej ilości odpowiednich płynów to absolutna konieczność.

Miej zawsze pod ręką butelkę wody ...
Woda jest podstawową i niezbędną  do życia substancją. Bez wody nie ma życia. Woda utrzymuje  stałość środowiska wewnętrznego, transportuje, utrzymuje temperaturę ciała, jest niezbędna do trawienia oraz przyswajania substancji odżywczych.


2.Regularne posiłki

co trzy godziny, o stałych porach.

Regularne odżywanie ma ogromny wpływ na naszą wagę – organizm nie odkłada zapasów na gorsze czasy jeśli wie, że dostanie  regularnie swą porcję kalorii. Prawidłowe odżywianie gwarantuje stały poziom glukozy we krwi, dzięki czemu nie dopada nas nagły głód, z którym najchętniej wyczyścilibyśmy całą lodówkę. Przynajmniej trzy główne posiłki jedz bez pośpiechu, starannie przeżuwając każdy kęs.


3. 30-10-30-10-20

Te magiczne liczby oznaczają procentowy udział kalorii w każdym posiłku.
30% śniadanie, 10% drugie śniadanie, 30% obiad, 10% podwieczorek, 20% kolacja   = 100% wartości odżywczych potrzebnych przez cały dzień.

4.Naturalne

Wybieraj produkty naturalne, bez konserwantów, substancji barwiących, nadających smak itd. Potrawa przygotowuj w możliwie najprostszy sposób, tak, aby nie dochodziło do utraty naturalnych wartości odżywczych. Nie stosuj technologii typu fast-food – smażenia zamrożonych potraw. Oczywiście omijaj także wszelkie bary fast-food.


5.Śniadanie

Nie zapominaj o śniadaniu – to droga do obniżenia aktywności i przyrostu wagi.

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Dodaje energii potrzebnej do rozpoczęcia dnia. Pomijanie śniadania prowadzi do spowolnienia metabolizmu i napadów głodu popołudniu i wieczorem.


6.Wyjątek

Przez jeden dzień w tygodniu jedz co chcesz i ile chcesz. Zrób odmianę i zaskocz swój organizm. Nie daj mu jednak przywyknąć do tych wyjątków.


7.Ruch

To naturalny stan dla człowieka, dlatego bez regularnej aktywności niczego nie osiągniesz.

Zadbaj o aktywność ruchową regularnie i  minimalnie 3 x w tygodniu. Nie musisz katować się w siłowni, wystarczy spacer na świeżym powietrzu. Najwięcej dobrego przyniesie pomiędzy pracą a  sprawami domowymi.